Wiosenno-letnia kampania CROPP

0

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że CROPP promuje ubrania dla młodych ludzi, podkreślających własną indywidualność i niezależność, za pomocą momentami dość szalonych kampanii. Tym razem pomysł na kampanię to inspiracja miejskim stylem życia młodzieży i miejskimi sportami.

Kampania CROPP wiosna lato 2012 Kampania CROPP wiosna lato 2012

Kolekcja ubrań CROPP na wiosnę i lato 2012 wyróżnia się designem, który czerpie ze streetart’u i sposobów spędzania wolnego czasu w mieście. Ze sportów miejskich twórcy kampanii wybrali longboard i zabrali piątkę młodych ludzi do Stambułu. Stamtąd pochodzą fotografie użyte do promocji nowej wiosenno-letniej linii ubrań.

Kampania CROPP wiosna lato 2012 Na stronie internetowej www.cropp.com pojawił się lookbook na wiosnę i lato 2012, a także zdjęcia wizerunkowe kampanii City Rulez. W maju ruszy także kampania viralowa. A longboardziści wyruszą na kolejną wyprawę do Azji.

Kampania CROPP wiosna lato 2012Kampania CROPP wiosna lato 2012

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here